1. I will serve the best interests of my clients, conducting my professional activities without causing or intending to cause harm.

我將以我的專業來服務我的客戶,不會造成客戶的傷害,也不會意圖傷害客戶。

 

2. I will treat all my clients with equal respect, regardless of their origin, race, religion, gender, age, or sexual preference.

不管客戶的出身、經歷、宗教、性別、年紀或性偏好是什麼,我對客戶一律平等、尊重。

 

3. I will represent honestly my Tarot qualifications, including educational credentials, levels of certification, and experience.

我將誠實的展示我的塔羅資格,包括教育證書、證照等級與經驗。

 

4. I will keep confidential the names of clients and all information shared or discussed during readings, unless otherwise requested by the client or required by a court of law.

客戶的名字以及所分享的資料或對占卜內容的討論,我都會保密,除非客戶本人有提出要求或法院提出要求,否則決不洩漏。

 

5. I will recommend clients consult a licensed professional for advice of a legal, financial, medical, or psychological nature that I am not qualified to provide.  If trained in one of these areas, I will clearly differentiate between the tarot reading and any professional advice additionally provided.

當客戶需要某些我沒有專業資格可提供建議的專業諮詢時,我會建議客戶向有專業證照的人,尋求法律、財務、醫療或心理方面的諮商。若我有其中任一領域的專業資格,那麼我會清楚劃分塔羅占卜師與此專業身份的不同,提供額外的專業建議。

 

6. I will respect my clients' right to refuse or terminate their reading at any time, regardless of prior consent.

我將尊重客戶的權利,他們可以隨時拒絕或終止占卜解說,不須事先取得同意。

 

7. I recognize that all ATA members have the same rights and obligations, and I will always respect and honor my co-members.

我認為ATA成員都有相同的權利與義務,我會尊重所有成員。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jade 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()